چطور با سایت خودم کسب دارمد کنم؟

درامد اینترنی

چگونه از روشهای اینترنتی به درامد برسم

کلمات کلیدی

Settings

Unroot

حریم خصوصی

آپدیت اینستاگرام

دستگاه اندروید

Add Account

اکانت اینستاگرام

شبکه اجتماعی

حساب کاربری

پست‌های اینستاگرام

ثبت کامنت

بستن کامنت‌ها

نرم‌افزار و بازی‌های اندروید را چگونه روی رایانه اجرا کنیم

چه تفاوتی بین ADSL و VDSL وجود دارد

چه تفاوتی بین ماشین مجازی و سرور وجود دارد

چگونه هکرها بدون رمزعبور وارد شبکه اجتماعی ما می‌شوند

چگونه می‌توانیم از هک شدن حساب‌های آنلاین خود مطلع بشویم

چگونه می‌توانیم از شبکه

سرورها و نقاط پایانی کسب‌و‌کارمان در برابر هکرها محافظت کنیم؟

هفت اشتباه فاحش امنیتی که هر روز مرتکب می‌شویم

چه تفاوتی بین هاب اترنت

سویچ و روتر وجود دارد

چه تفاوتی بین پهنای باند و طیف وجود دارد

تفاوت بین دایرکتوری فعال و دامنه در چیست

چگونه امنیت کامپیوتر خود را بالا ببریم

چگونه جستجو و پاک نمودن اتوماتیک فولدرهای خالی را انجام دهیم

دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 را چگونه انجام دهیم

چطور در ویندوز 10 برای مصرف اینترنت حد و مرز مشخص کنیم

چطور تصویر پروفایل اینستاگرام را در گوشی و رایانه ذخیره کنیم

چگونه مصرف اینترنت توسط اینستاگرام را کاهش دهیم

  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران اینستاگرام با آن روبرو هستند، مواجه شدن با بسیاری از صفحات و پیج های فیک و غیر واقعی از موضوع مورد علاقه آنان است. به دلیل درآمدزا بودن اینستاگرام، بسیاری از افراد با استفاده از اسم و رسم برندهای تجاری یا سلبریتی ها و افراد معروف، اقدام به جذب مخاطب نموده و به این ترتیب با قرار دادن محتوایی شبیه به صفحات اصلی آنها، در برخی موارد کاربر را گیج می کنند.

تیک آبی اینستاگرام چیست و چگونه می توان آن را دریافت نمود؟

به این ترتیب شما به جای اینکه صفحه اصلی فرد مورد نظر خود را دنبال کرده باشید، صفحه جعلی یا فیک او را دنبال می کنید. برای اجتناب از این مورد، خوشبختانه اینستاگرام قابلیتی را ایجاد کرده است که در کنار نام کاربری افرادی که صفحات آن ها، متعلق به خودشان می باشد، یک تیک آبی رنگ قرار داده می شود. به این ترتیب از میان صدها صفحه مرتبط با فرد مورد نظر خود، می توانید به سادگی صفحه اصلی و غیر جعلی را تشخیص داده و دقیقا همان را دنبال کنید. در این مطلب قصد داریم در رابطه با این ویژگی بیشتر صحبت کرده و چند روش مختلف را برای دریافت تیک آبی اینستاگرام بیان کنیم.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

همانطور که اشاره شد، تیک آبی اینستاگرام در حقیقت یک نشانه ای است که با استفاده از آن می توان صفحه اصلی را از صفحات فیک تشخیص داد. به این ترتیب می توان بدون دغدغه از اینکه شاید صفحه ای که دنبال می کنیم، یک صفحه فیک باشد، به راحتی صفحه اصلی فرد یا برند مورد نظر خود را دنبال نماییم. البته با استفاده از تکنیک های دیگری، همچون بررسی تعداد فالوورها نیز می توان تا حدودی صفحه اصلی را از صفحات فیک تشخیص داد. اما با این وجود نیز نمی توان به طور صددرصدی اطمینان داشت که قطعا صفحه دنبال شده، صفحه اصلی فرد مورد نظر می باشد.

برای این مورد بهترین راهکار استفاده از تیک آبی اینستاگرام می باشد. اینستاگرام قابلیتی را در خود گنجانده است که با استفاده از آن می توان از طریق تیک آبی رنگی که در هنگام سرچ نام صفحات و افراد، در جلوی نام کاربری آن ها قرار داده می شود، صفحات اصلی را شناسایی کرد و دقیقا به صفحه ای رجوع کرد که رسما متعلق به شخص مورد نظر بوده و فیک نمی باشد. البته اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که برای شما چندین اکانت جعلی ساخته شده است و یا به طور کلی دوست دارید که این تیک آبی رنگ را دریافت کنید، راهکارهایی وجود دارد که در ادامه به بررسی و معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام نشانه ای است که با استفاده از آن می توان صفحات اصلی را از صفحات جعلی تشخیص داد.

چگونگی گرفتن تیک آبی اینستاگرام

یکی از اصلی ترین روش هایی که می توان با استفاده از آن تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرد، این است که در تعداد فالوور های زیادی داشته باشیم. حقیقت امر این است که با 100 یا 200 فالوور بدون یا نبودن تیک آبی اینستاگرام ، چندان تفاوتی ایجاد نخواهد کرد و احتمالش بسیار کم است که چندین اکانت فیک از شما وجود داشته باشد. اگر تعداد فالوورهای ما حدود 5000 نفر باشد می توان با استفاده از اتصال اکانت های مختلفتان در شبکه های اجتماعی مختلف، نظیر فیس بوک، توئیتر، یوتیوب و غیره، که همگی را با نام و نشان خود ثبت نام کرده باشید، تا حدودی در دریافت تیک آبی اینستاگرام موفق باشید.

همچنین توصیه می شود حتما اکانت اینستاگرام خود را به وب سایت رسمی خود نیز اتصال دهید. برخی از افراد با خرید فالوور های فیک سعی در بالا بردن تعداد فالوورها و در نتیجه گرفتن تیک آبی می کنند. حقیقت ماجرا این است که اینستاگرام در دادن تیک آبی به افراد بسیار وسواس به خرج داده و در صورت داشتن فالوور فیک، این علامت را به شما واگذار نخواهد کرد.

فعالیت مستمر و به اندازه نیز می تواند تا حد زیادی به شما در خصوص گرفتن تیک آبی کمک کند. اگر شما در اینستاگرام مداوما فعالیت داشته باشید، ممکن است تیک آبی رنگ به شما نیز تعلق بگیرد.

تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام

از طریق فیس بوک نیز می توان تیک آبی رنگ را دریافت کرد که نیاز به طی کردن مراحل خاص خود دارد. همچنین می توان با استفاده از طریق ارسال ایمیل به بخش پشتیبانی اینستاگرام نیز با ذکر دلایل کافی، اقدام به دریافت تیک آبی اینستاگرام نمود. برای این منظور به زبان انگلیسی درخواست خود را تایپ کرده و ضمن ارائه مدارک و دلایل خود برای گرفتن این تیک و این که آیا واقعا شما به این تیک نیاز دارید یا خیر، درخواست را به ایمیل پشتیبانی اینستاگرام ارسال نمایید. اگر درخواست شما مورد تایید قرار بگیرد، احتمالا این تیک به شما تعلق خواهد گرفت. اما قبل از همه این ها باید ابتدا اینستاگرام از این که شما فرد مشهوری هستید، اظمینان حاصل کند که برای این امر، نیاز به زمان می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی