چطور با سایت خودم کسب دارمد کنم؟

درامد اینترنی

چگونه از روشهای اینترنتی به درامد برسم

کلمات کلیدی

Settings

Unroot

حریم خصوصی

آپدیت اینستاگرام

دستگاه اندروید

Add Account

اکانت اینستاگرام

شبکه اجتماعی

حساب کاربری

پست‌های اینستاگرام

ثبت کامنت

بستن کامنت‌ها

نرم‌افزار و بازی‌های اندروید را چگونه روی رایانه اجرا کنیم

چه تفاوتی بین ADSL و VDSL وجود دارد

چه تفاوتی بین ماشین مجازی و سرور وجود دارد

چگونه هکرها بدون رمزعبور وارد شبکه اجتماعی ما می‌شوند

چگونه می‌توانیم از هک شدن حساب‌های آنلاین خود مطلع بشویم

چگونه می‌توانیم از شبکه

سرورها و نقاط پایانی کسب‌و‌کارمان در برابر هکرها محافظت کنیم؟

هفت اشتباه فاحش امنیتی که هر روز مرتکب می‌شویم

چه تفاوتی بین هاب اترنت

سویچ و روتر وجود دارد

چه تفاوتی بین پهنای باند و طیف وجود دارد

تفاوت بین دایرکتوری فعال و دامنه در چیست

چگونه امنیت کامپیوتر خود را بالا ببریم

چگونه جستجو و پاک نمودن اتوماتیک فولدرهای خالی را انجام دهیم

دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 را چگونه انجام دهیم

چطور در ویندوز 10 برای مصرف اینترنت حد و مرز مشخص کنیم

چطور تصویر پروفایل اینستاگرام را در گوشی و رایانه ذخیره کنیم

چگونه مصرف اینترنت توسط اینستاگرام را کاهش دهیم

  • ۰
  • ۰

چگونه می‌توانیم وضعیت سلامت باتری گوشی را بررسی کنیم؟

چگونه می‌توانیم وضعیت سلامت باتری گوشی را بررسی کنیم؟
سلامت باتری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که دارندگان دستگاه‌های همراه باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند، به ویژه اگر مالک یک دستگاه آی‌فون هستند. واقعیت این است که هیچ راهکار ساده یا از پیش ساخته شده‌ای برای بررسی وضعیت باتری روی گوشی‌های اندوریدی وجود ندارد، بدون شک این عیب بزرگی است که گوگل باید به آن رسیدگی کند، اما خوشبختانه برنامه‌های ثالثی وجود دارند که می‌توانند این خلاء را پر کنند. در حالی که گزینه‌های متعددی در این زمینه وجود دارد اما برنامه‌ای که در ادامه با آن آشنا خواهید شد قدرتمندتر از نمونه‌های مشابه است.

قبل از آن‌که به سراغ معرفی این برنامه برویم لازم است به موضوع مهمی اشاره داشته باشیم که شما راه طولانی را در پیش دارید. از آن‌جایی که اندروید به شکل اختصاصی سلامت باتری را مورد بررسی قرار نمی‌دهد، هر برنامه‌ای که برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد باید روزها، هفته‌ها و ماه‌ها فعال باشد تا بتواند وضعیت سلامت باتری را ارزیابی کند. با این وجود برنامه AccuBattery گزینه مناسبی در این زمینه است. به واسطه آن‌که پس از چند مرتبه شارژ می‌توانید برای بررسی وضعیت از آن استفاده کنید. البته طبیعی است که هر چه بازه زمانی به‌کارگیری طولانی‌تر باشد، نتایج ارائه شده از سوی این برنامه دقیق‌تر خواهد بود.

گام‌های لازم برای بررسی وضعیت سلامت باتری

مرحله اول، ابتدا برنامه AccuBattery را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

مرحله دوم، به محض آن‌که برنامه را اجرا کنید، مشاهده می‌کنید که برنامه آماده کار می‌شود. در صفحه اصل اول به شما اعلام می‌دارد بنابر یافته‌های دانشمندان برای آن‌که بتوانید عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید بهتر است آن‌را زمانی که 80 درصد پر شده است از پریز برق بکشید. به این شکل عمر باتری گوشی اندرویدی شما به میزان 200 درصد بهبود پیدا می‌کند.

در ادامه صفحات مربوط به توضیحات به شما نشان داده می‌شود. در مدت زمانی که صفحات مختلف را مشاهده می‌کنید فرآیند کالیبره کردن گوشی به سرعت کامل می‌شود. در ادامه برنامه به شما پیشنهاد می‌دهد در زمان شارژ بعدی برنامه را فعال کرده و زمانی که باتری به میزان 80 درصد پر شد کابل برق را از گوشی جدا کنید. البته نوار لغزنده‌ای برای اعلام هشدار برای زمانی که باتری به میزان 80 درصد رسید در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته اجباری در این زمینه نیست و این لغزنده را می‌توانید روی 100 درصد تنظیم کنید.

پس از شارژ باتری، برنامه AccuBattery یک فرآیند کالیبراسیون کوتاه را دومرتبه انجام داده تا بتواند ظرفیت دقیق باتری دستگاه را به دست آورد. این برنامه به دو شکل رایگان و پولی در اختیار شما قرار دارد که البته نسخه پولی قابلیت‌های بیشتری همچون ارائه نمایی از وضعیت باتری و پردازنده را در ارتباط با برنامه‌های دیگر به شما نشان می‌دهد. سرویس‌های این برنامه در پس‌زمینه فعال بوده و در طول روزهای مختلف چرخه شارژ دستگاه را زیر نظر می‌گیرند و بر مبنای این چرخه‌های شارژ و خالی شدن گزارشی از وضعیت باتری ارائه می‌کنند.

پس از سپری شدن یک بازه زمانی قابل توجه با مراجعه به بخش Health اطلاعات دقیق‌تری در ارتباط با وضعیت باتری نشان داده خواهد شد. به‌طور مثال در تصویر زیر گزارشی از وضعیت باتری مربوط به گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس‌ال را پس از گذشت دو هفته مشاهده می‌کنید.

با گذشت زمان نتایج ارائه شده از سوی برنامه دقیق‌تر شده که در ابتدا ظرفیت باتری را 95 درصد نشان می‌دهند، اما با رعایت نکاتی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد این وضعیت به 97 درصد خواهد رسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی