چطور با سایت خودم کسب دارمد کنم؟

درامد اینترنی

چگونه از روشهای اینترنتی به درامد برسم

کلمات کلیدی

Settings

Unroot

حریم خصوصی

آپدیت اینستاگرام

دستگاه اندروید

Add Account

اکانت اینستاگرام

شبکه اجتماعی

حساب کاربری

پست‌های اینستاگرام

ثبت کامنت

بستن کامنت‌ها

نرم‌افزار و بازی‌های اندروید را چگونه روی رایانه اجرا کنیم

چه تفاوتی بین ADSL و VDSL وجود دارد

چه تفاوتی بین ماشین مجازی و سرور وجود دارد

چگونه هکرها بدون رمزعبور وارد شبکه اجتماعی ما می‌شوند

چگونه می‌توانیم از هک شدن حساب‌های آنلاین خود مطلع بشویم

چگونه می‌توانیم از شبکه

سرورها و نقاط پایانی کسب‌و‌کارمان در برابر هکرها محافظت کنیم؟

هفت اشتباه فاحش امنیتی که هر روز مرتکب می‌شویم

چه تفاوتی بین هاب اترنت

سویچ و روتر وجود دارد

چه تفاوتی بین پهنای باند و طیف وجود دارد

تفاوت بین دایرکتوری فعال و دامنه در چیست

چگونه امنیت کامپیوتر خود را بالا ببریم

چگونه جستجو و پاک نمودن اتوماتیک فولدرهای خالی را انجام دهیم

دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 را چگونه انجام دهیم

چطور در ویندوز 10 برای مصرف اینترنت حد و مرز مشخص کنیم

چطور تصویر پروفایل اینستاگرام را در گوشی و رایانه ذخیره کنیم

چگونه مصرف اینترنت توسط اینستاگرام را کاهش دهیم

  • ۰
  • ۰
پیشرفت‌های حاصل شده در دنیای فناوری و یکپارچه‌تر شدن بیش از پیش زیرساخت‌های نرم‌افزاری باعث شده است تا ارتباط تجهیزات الکترونیکی ساده‌تر از قبل شود.

چگونه گوشی هوشمند را با کامپیوتر کنترل کنیم
 کنترل اندروید از طریق کامپیوتر شخصی از جمله این پیشرفت‌ها است که اجازه می‌دهد کاربران به راحتی بتوانند گوشی اندرویدی خود را از طریق کامپیوتر شخصی مدیریت کنند

اگر به دنبال آن هستید تا پیامک‌های کوتاهی ارسال کرده یا به پیام‌ها ارسال شده در واتس‌آپ پاسخ دهید، بدون آن‌که مجبور باشید از میز کار خود دور شوید یا در نظر دارید فایل‌هایی را از گوشی اندرویدی خود بازیابی کنید یا به دنبال آن هستید تا صفحات وبی که باز کرده‌اید را در زمان دیگری روی گوشی هوشمند مطالعه کنید باید به دنبال ابزارهایی باشید که برای این منظور ساخته شده‌اند. ما در این مقاله هفت راهکاری که به شما اجازه می‌دهند گوشی اندرویدی را از طریق کامپیوتر شخصی کنترل کنید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

Join

اگر یک صفحه وب را روی کامپیوتر شخصی باز کرده‌اید و اکنون در نظر دارید آن صفحه را به گوشی اندرویدی خود منتقل کنید Join این کار را برای شما انجام می‌دهد. Join یک افزونه مرورگر کروم است که پس از نصب اجازه می‌دهد دو دستگاه را به یکدیگر متصل کنید. در ادامه می‌توانید زبانه‌ای که در حال خواندن آن هستید را به دستگاه اندرویدی خود ارسال کرده، محتوای حافظه موقت کامپیوتر را به دستگاه‌تان انتقال داده، پیامک‌های کوتاه ارسال کرده، فایل‌های را ارسال کرده، اسکرین‌ شات‌هایی از صفحه‌نمایش گوشی گرفته و کارهایی از این دست انجام دهید. این افزونه سبک و روان بوده و بدون آن‌که سرعت کامپیوتر را کند کرده یا باعث ایجاد مشکل شود اجازه می‌دهد از آن استفاده کنید.

Pushbullet

Pushbullet به شما اجازه می‌دهد تا پیام‌های مرتبط با واتس‌آپ را ارسال کرده و هر زمان پیامی دریافت کردید از طریق نمایش اعلانی شما را در جریان قرار می‌دهد. اما اجازه نمی‌دهد تاریخچه پیام‌ها را مشاهده کنید. در نسخه رایگان شما با محدودیت ارسال 100 پیامک و پیام واتس‌آپ روبرو هستید. با این وجود Pushbullet به ویژگی‌های قدرتمندی تجهیز شده است. به‌اشتراک‌گذاری لینک‌ها و فایل‌ها میان دستگاه‌ها و همکاران، پاسخ‌گویی سریع به پیام‌های ارسال شده از طریق شبکه‌های اجتماعی و ارسال ساده پیامک‌ها از طریق کامپیوتر شخصی از جمله قابلیت‌های Pushbullet هستند. Pushbullet از جمله برنامه‌هایی است که نه تنها به شما اجازه می‌دهد از طریق کامپیوتر شخصی گوشی اندرویدی خود را کنترل کنید، بلکه بهره‌وری کارمندان یک سازمان را نیز افزایش دهد.

SideSync

اگر به دنبال آن هستید تا گوشی اندرویدی را به شکل کامل از طریق کامپیوتر شخصی کنترل کنید دو گزینه اصلی در اختیار دارید. SideSync یکی از این موارد است. SideSync ایده‌آل‌ترین گزینه‌ای است که در اختیار کاربران گوشی‌های سامسونگ قرار دارد. SideSync برنامه‌ای است که از سوی سامسونگ ارائه شده و به شما اجازه می‌دهد تا به یکسری قابلیت‌های خاص از جمله مشاهده اعلان‌ها و انتقال فایل‌ها از طریق کنترل پانلی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد دسترسی داشته باشید. به‌اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش و داده‌ها میان دستگاه همراه و کامپیوتر شخصی، دریافت آلارم‌های گوشی از طریق کامپیوتر شخصی و به‌کارگیری قابلیت‌های مختلف گوشی روی کامپیوتر از جمله قابلیت‌های این برنامه است. زمانی که SideSync را روی کامپیوتر شخصی و دستگاه همراه نصب می‌کنید در ادامه می‌توانید دستگاه‌ها را از طریق کابل یو‌اس‌بی یا وای‌فای به یکدیگر متصل کنید. همسان‌سازی ‌داده‌های گوشی، متن چت‌ها، ارسال پیامک‌ها و انتقال فایل‌ها میان گوشی و کامپیوتر شخصی به سادگی امکان‌پذیر خواهد بود.

Vysor

اگر جزء آن گروه از کاربرانی هستید که دوست ندارند به‌طور مداوم گوشی خود را بررسی کنند باید نگاهی جدی به افزونه Vysor داشته باشید. Vysor یک برنامه کاربردی بوده که اجازه می‌دهد یک قرینه یا به عبارت دقیق‌تر یک تصویر آینده‌ای از اندروید را روی کامپیوتر شخصی خود داشته باشید توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از Vysor باید از مرورگر کروم استفاده کنید. Vysor به شما اجازه می‌دهد زمانی که از یک سیمی استفاده می‌کنید میان سرعت و کارایی گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید. این برنامه همچنین قابلیت‌هایی در اختیار سازمان‌ها و کارمندان دفتری قرار می‌دهد که از طریق یک دستگاه اندرویدی محتوای خود را میان دستگاه‌های دیگر به اشتراک قرار دهند. برای آن‌که بتوانید از قابلیت‌های مختلفی که Vysor در ارتباط با اتصالات بی‌سیم ارائه می‌کند بهره‌مند شوید باید نسخه حرفه‌ای آن‌را مورد استفاده قرار دهید.

DeskDock

عملکرد DeskDock متفاوت از نمونه‌هایی است که به آن‌ها اشاره شد. به عبارت دیگر عملکرد DeskDock به‌گونه‌ای نیست که یک تصویر کامل اندرویدی را روی کامپیوتر شخصی شما نشان ‌دهد، بلکه به شیوه متفاوتی اجازه می‌دهد اندروید را از طریق کامپیوتر شخصی کنترل کنید. این برنامه اجازه می‌دهد ماوس را از طریق کابل یو‌اس‌بی با دستگاه اندرویدی به‌اشتراک قرار داده و از طریق ماوس و صفحه‌کلید به کنترل گوشی اندرویدی بپردازید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به عدم نیاز به روت کردن گوشی، به‌اشتراک‌گذاری کلیپ‌بورد میان کامپیوتر و دستگاه اندرویدی، اتصال چند دستگاه اندرویدی به یک کامپیوتر، سفارشی‌سازی عملیات انجام شده با ماوس، سفارشی‌سازی سرعت اشاره‌گر ماوس، کشیدن و رها کردن برنامه‌ها درون گوشی اندرویدی از طریق کامپیوتر و.... اشاره کرد.

AirDroid

AirDroid یکی از قدرتمندترین برنامه‌ها در این زمینه است. این برنامه همه ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد را به‌طور کامل در خود جای داده است. شما می‌توانید پیام‌ها را ارسال کرده، کلیپ‌بورد را به اشتراک قرار داده و فایل‌ها را از  طریق کنترل پانل آپلود کنید. این برنامه یک تصویر کامل از اندروید در اختیار شما قرار می‌دهد. البته عملکرد این برنامه در ارتباط با ویژگی فوق به سبکی و روانی برنامه‌هایی همچون sidesync یا Vysor نیست. در حالی که AirDroid اکثر قابلیت‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد را به شکل رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد، اما در مقابل باید تبلیغاتی که نشان می‌دهد را تحمل کنید.

Tasker

Tasker به شما اجازه می‌دهد گوشی هوشمند خود را برای انجام یکسری کارها از خودکارسازی انجام وظایف گرفته تا ارسال پیامک‌ها برنامه‌ریزی کنید. به‌طور مثال اجازه می‌دهد گوشی خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در زمان اتصال به یک هات‌اسپات جدید یکسری کارها بر مبنای تغییر شبکه انجام شود. در مجموع باید بگوییم که این برنامه اجازه می‌دهد اکثر کارهایی که به شکل دستی روی گوشی اندرویدی انجام می‌دهید را به شکل خودکار انجام دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی