چطور با سایت خودم کسب دارمد کنم؟

درامد اینترنی

چگونه از روشهای اینترنتی به درامد برسم

کلمات کلیدی

Settings

Unroot

حریم خصوصی

آپدیت اینستاگرام

دستگاه اندروید

Add Account

اکانت اینستاگرام

شبکه اجتماعی

حساب کاربری

پست‌های اینستاگرام

ثبت کامنت

بستن کامنت‌ها

نرم‌افزار و بازی‌های اندروید را چگونه روی رایانه اجرا کنیم

چه تفاوتی بین ADSL و VDSL وجود دارد

چه تفاوتی بین ماشین مجازی و سرور وجود دارد

چگونه هکرها بدون رمزعبور وارد شبکه اجتماعی ما می‌شوند

چگونه می‌توانیم از هک شدن حساب‌های آنلاین خود مطلع بشویم

چگونه می‌توانیم از شبکه

سرورها و نقاط پایانی کسب‌و‌کارمان در برابر هکرها محافظت کنیم؟

هفت اشتباه فاحش امنیتی که هر روز مرتکب می‌شویم

چه تفاوتی بین هاب اترنت

سویچ و روتر وجود دارد

چه تفاوتی بین پهنای باند و طیف وجود دارد

تفاوت بین دایرکتوری فعال و دامنه در چیست

چگونه امنیت کامپیوتر خود را بالا ببریم

چگونه جستجو و پاک نمودن اتوماتیک فولدرهای خالی را انجام دهیم

دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 را چگونه انجام دهیم

چطور در ویندوز 10 برای مصرف اینترنت حد و مرز مشخص کنیم

چطور تصویر پروفایل اینستاگرام را در گوشی و رایانه ذخیره کنیم

چگونه مصرف اینترنت توسط اینستاگرام را کاهش دهیم

  • ۰
  • ۰

چگونه یک کانال تلگرام موفق با تعداد عضوهای زیاد داشته باشیم


امروزه تلگرام تنها یک برنامه پیام رسانی ساده محسوب نشده و زندگی بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار داده است. تلگرام در مدت کوتاهی توانسته به اپلیکیشن شماره یک ایران تبدیل شود و یکی از پرکاربردترین برنامه های موبایلی محسوب شود.

داشتن کانال تلگرام موفق با استفاده از چند ترفند مدیریتی ساده

همین عامل سبب شده است تا بسیاری از افراد که به فعالیت های اقتصادی بر بستر اینترنت و فضای مجازی علاقه مند هستند، از این اپلیکیشن برای پیشبرد کار خود استفاده نمایند. یکی از بهترین ابزاری که تلگرام در اختیار کاربران قرار داده است، توانایی ساخت کانال تلگرام و ارسال محتوا به این کانال ها می باشد. کانال های تلگرامی می توانند زمینه فعالیت اقتصادی خوبی را فراهم کنند اما به شرطی که دارای اعضای زیادی باشند. اما چگونه می توان یک کانال تلگرام موفق داشت و تعداد زیادی کاربران تلگرام را جذب نمود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از ترفندهای داشتن یک کانال تلگرام موفق را معرفی نماییم.

ترفندهای داشتن کانال تلگرام موفق

برای موفقیت در هر زمینه ای نیاز است که قواعد بازی را بدانیم و به آن ها عمل کنیم. مدیریت کانال تلگرام و یا گروه های تلگرامی نیز یک سری قواعد و قوانین خاصی را دنبال می کند که اگر این قواعد را مدنظر قرار ندهیم، قطعا کانال ما چندان جذاب و پرطرفدار نخواهد بود. همانطور که اشاره شد علاوه بر جنبه اجتماعی و یا آگاهی رسانی کانال های تلگرام، این کانال ها می توانند جنبه اقتصادی نیز برای مدیران آن ها داشته باشند و اتفاقا در این جنبه اگر کمی دقت عمل به خرج دهیم، با توجه به ظرفیت بالایی که تلگرام دارد، می توان به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرد و یک کانال تلگرام موفق ایجاد نمود. یکی از پیشنیازهای اصلی برای اینکه کانال تلگرام از لحاظ اقتصادی به سود دهی برسد و بتوان اقدام به کسب درآمد از تلگرام نمود این است که تعداد اعضای زیادی را بتواند به خود جذب کند. اما چگونه می توان اقدام به افزایش اعضای کانال تلگرام نمود؟

در رابطه با بحث افزایش اعضای کانال تلگرام ، قبلا بسیار مفصل صحبت کرده و علاقه مندان می توانند از طریق لینک مربوطه به این مطلب مراجعه کرده و اصول اولیه این موضوع را کاملا مطالعه نمایند. اما برخی ترفندهای دیگری نیز وجود دارد که در گذشته در رابطه با آن ها صحبت نکرده ایم و اگر این موارد را نیز، علاوه بر موارد قبلی به کار ببندیم، می توان انتظار داشت که پیشرفت خوبی در داشتن یک کانال تلگرام موفق داشته باشیم. برخی از این موارد در ادامه معرفی شده اند.

کانال تلگرام موفق

برای افزایش جذابیت کانال و افزایش اعضا، باید قواعد بازی را بلد باشید!

بهترین ساعت برای گذاشتن پست

یکی از مهمترین نکاتی که در مدیریت حرفه ای کانال تلگرام باید به یاد داشته باشید، دانستن بهترین زمان برای گذاشتن پست می باشد. یک کانال تلگرام موفق دقیقا در تایم هایی اقدام به انتشار محتوای مورد نظر خود می نماید که بداند بیشترین بازدید را به دست خواهد آورد. طبق تحقیقات صورت گرفته در خصوص یافتن بهترین زمان ممکن برای انتشار پست، این نتیجه حاصل شده است که بهترین زمان ممکن برای انتشار پست ها بین ساعت 18 الی 23 می باشد. در این بازه زمانی بیشتری بازدیدها برای پست ها انجام می شود و دقت بیشتری روی محتوای هر پست از طرف کاربران صورت می پذیرد.

ساعت

ساعت 18 الی 23 بهترین زمان گذاشتن پست می باشد.

بهترین مدیا برای ارسال چیست؟

از دیگر فاکتورهایی که در موفقیت یک کانال تلگرام نقش مثبتی دارد، نوع مدیای ارسال شده به کانال می باشد. تحقیقات نشان می دهد که بیشترین بازدیدهای صورت گرفته توسط کاربران فایل های صوتی، تصاویر و سپس ویدیوها می باشد. البته این جایگاه ها همیشه به این صورت نبوده و گاها تغییراتی در آن ها ایجاد می شود. اما جالب است بدانید که در هفته های اخیر بیشتری مقدار دانلود، مربوط به فایل های صوتی بوده که حتی از تصاویر نیز بیشتر دانلود شده اند. با این وجود تصاویر نیز نقش پر رنگی در نوع مدیای ارسال شده در کانال داشته و همواره بیشترین مدیایی که در کانال های مختلف ارسال می شود، تصاویر هستند. بنابراین توجه به نوع مدیای ارسال شده در کانال می تواند نقش ویژه ای در داشتن یک کانال تلگرام موفق داشته باشد.

مدیا

بهترین مدیا برای ارسال تصویر، صوت و ویدیو می باشد.

بهترین سایز تصویر و ویدیو

آمار نشان می دهد که بهترین سایز تصاویر برای انتشار تصاویری است که از رزولوشن 400*648 استفاده می کنند. در حقیقت چنین باید در نظر گرفت که تصاویری بیشتر مورد بازدید کاربران قرار می گیرد که عمودی باشند و رزولوشن زیادی نداشته باشند. سایز بالای تصویر موجب بالا رفتن حجم تصویر و در نتیجه دیرتر لود شدن آن می شود. همچنین از آنجا که بسیاری از کاربران با استفاده از موبایل به تلگرام متصل می شوند، پس تصاویری را بیشتر مورد توجه قرار می دهند که دارای ابعادی عمودی باشد تا در صفحه نمایش تلفن همراه، راحت تر دیده شود. همچنین بر اساس آمار مشخص شده است که بهترین سایز برای ویدیوها، سایزی بین 0.5 تا 3.5 مگابایت می باشد. در حقیقت ویدیوهایی بیشتر مورد بازدید کاربران قرار می گیرند که حجمی بین 0.5 تا 3.5 مگابایت داشته باشند و بسیاری از کاربران، حجم های بالاتر از این میزان را به طور کلی باز نمی کنند.

بهترین موضوع برای انتشار چیست؟

در حقیقت این سوال را نمی توان به درستی و دقیق پاسخ داد. ممکن است با توجه به زمینه اصلی کاری کانال، محتوا و موضوع مطالب منتشر شده در آن متفاوت باشد. پس در انتخاب موضوع محتوا برای انتشار نمی توان به سادگی تصمیم گیری کرد، چرا که رابطه مستقیمی با موضوع اصلی خود کانال دارد. با این حال برای داشتن یک کانال تلگرام موفق توصیه می شود بروز باشید و سعی کنید پست هایی را انتشار دهید که جدید بوده و اتفاقات جدید رخ داده در سطح کشور یا دنیا را پوشش دهد. همواره مورد توجه ترین محتوایی که کاربران به دنبال آن هستند، کانال هایی است که محتوای خبری داشته و در زمینه ارائه خبرهای روز دنیا و ایران کار می کنند. پس با توجه به این موضوع سعی کنید که حتی اگر کانال شما یک کانال خبری محسوب نمی شود، اخبار مربوط به حوزه کاری خود را پوشش دهید و همواره کانال خود را با مطالب جدید و بروز، جدید نگه دارید. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه موضوع های مورد علاقه کاربران می توانند از طریق مطلب پرمخاطب ترین کانال های تلگرامی، نمونه ای از پرطرفدارترین موضوعات را در این کانال ها مشاهده نمایند.

کانال تلگرام موفق

اکثر کانال های تلگرامی پر مخاطب کانال های خبری هستند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی