چطور با سایت خودم کسب دارمد کنم؟

درامد اینترنی

چگونه از روشهای اینترنتی به درامد برسم

کلمات کلیدی

Settings

Unroot

حریم خصوصی

آپدیت اینستاگرام

دستگاه اندروید

Add Account

اکانت اینستاگرام

شبکه اجتماعی

حساب کاربری

پست‌های اینستاگرام

ثبت کامنت

بستن کامنت‌ها

نرم‌افزار و بازی‌های اندروید را چگونه روی رایانه اجرا کنیم

چه تفاوتی بین ADSL و VDSL وجود دارد

چه تفاوتی بین ماشین مجازی و سرور وجود دارد

چگونه هکرها بدون رمزعبور وارد شبکه اجتماعی ما می‌شوند

چگونه می‌توانیم از هک شدن حساب‌های آنلاین خود مطلع بشویم

چگونه می‌توانیم از شبکه

سرورها و نقاط پایانی کسب‌و‌کارمان در برابر هکرها محافظت کنیم؟

هفت اشتباه فاحش امنیتی که هر روز مرتکب می‌شویم

چه تفاوتی بین هاب اترنت

سویچ و روتر وجود دارد

چه تفاوتی بین پهنای باند و طیف وجود دارد

تفاوت بین دایرکتوری فعال و دامنه در چیست

چگونه امنیت کامپیوتر خود را بالا ببریم

چگونه جستجو و پاک نمودن اتوماتیک فولدرهای خالی را انجام دهیم

دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 را چگونه انجام دهیم

چطور در ویندوز 10 برای مصرف اینترنت حد و مرز مشخص کنیم

چطور تصویر پروفایل اینستاگرام را در گوشی و رایانه ذخیره کنیم

چگونه مصرف اینترنت توسط اینستاگرام را کاهش دهیم

  • ۰
  • ۰

چگونه از گوشی های اندروید بکاپ بگیریم واز برنامه بکاپ گیری Super Backup استفاده کنیم


اگراز کاربران گوشی های هوشمند امروزی باشیم، حتما برای بسیاری از ما پیش آمده که بنا به دلایلی، مثل بوجود آمدن مشکلات نرم افزاری، مجبور به ریست فکتوری یا بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه، شده ایم.

آموزش بکاپ گرفتن در اندروید با استفاده از برنامه بکاپ گیری Super Backup

در این موارد معمولا تمامی اطلاعات موجود در حافظه گوشی مثل تصاویر گالری، شماره های مخاطبین، پیامک ها، برنامه های نصب شده و غیره، پاک شده و دسترسی به آن ها غیر ممکن می گردد. همچنین در برخی موارد نیز پیش آمده که در هنگام خرید گوشی جدید و تعویض گوشی، مجبور به وارد کردن همه اطلاعاتمان به گوشی دیگر هستیم که این امر نیز به کندی انجام گرفته و معمولا با دشواری همراه است. اما یه راه ساده نیز برای این مورد وجود دارد که با نام بکاپ گیری شناخته می شود. در این مطلب قصد داریم تا آموزشی را در خصوص نحوه بکاپ گرفتن در اندروید با استفاده از برنامه بکاپ گیری Super Backup ارائه دهیم تا با این روش، بتوانید از اطلاعات مهم خود، قبل از ریست فکتوری کردن یا تعویض گوشی خود، پشتیبان تهیه نمایید.

بکاپ گرفتن در اندروید

همانطور که می دانید، بکاپ گیری یا پشتیبان گیری، روشی موثر در حفاظت از اطلاعات محسوب شده و یکی از اصول اولیه در این بحث است. هنگامی که بنا به دلایلی اطلاعات موجود در حافظه ها، با خطر مواجه می شود یا به طور کلی حذف یا تخریب می شود، تنها گزینه ای که می تواند ما را از بحران حذف تمامی اطلاعات، نجات دهد، استفاده از فایل های پشتیبان و بکاپ گرفته شده طی روزهای اخیر است. از آنجا که امروزه گوشی های هوشمند به دلیل دارا بودن حافظه های با ظرفیت بالا، اطلاعات زیادی را می توانند در خود نگهداری کنند، بحث بکاپ گیری در آن ها نیز به یک امر مهم تبدیل شده است.

گوشی های اندرویدی، در لیست تنظیمات خود دارای گزینه ای برای بکاپ گیری هستند. اما این بکاپ گیری محدود بوده و صرفا فایل های بکاپ را به گوگل درایو و حساب گوگلتان منتقل می کند که نیاز به داشتن اینترنت دارد. این کمبود سبب شده است تا برنامه های بکاپ و پشتیبان گیری زیادی نیز برای این امر عرضه شود. از جمله این برنامه ها می توان به Super Backup اشاره داشت که یکی از برنامه های قدرتمند در زمینه بکاپ گرفتن در اندروید می باشد.در ادامه با ما همراه باشید، تا ضمن معرفی امکانات این برنامه اندرویدی مفید، لینک دانلود Super Backup را نیز ارائه داده و همچنین آموزشی را در خصوص چگونگی کار با این برنامه ارائه دهیم.

بکاپ گرفتن در اندروید

بکاپ گرفتن در اندروید با استفاده از برنامه Super Backup بسیار ساده می باشد.

برنامه Super Backup برای پشتیبان گیری در اندروید

برنامه Super Backup and Restore از جمله قدرتمندترین برنامه های مخصوص پشتیبان گیری و بکاپ گرفتن در اندروید می باشد که از سراسر دنیا، طرفداران بسیار زیادی داشته و امتیاز خوبی نیز دریافت نموده است. این قابلیت های فراوانی داشته و در اکثر موارد نیازی به روت بودن دستگاه نخواهد داشت. در زیر برخی از ویژگی ها و امکانات این برنامه را مشاهده خواهید نمود. برای دانلود Super Backup نیز می توانید از لینک ارائه شده در انتهای همین مطلب اقدام نمایید.

  • پشتیبان گیری از اپلیکیشن ها در کارت حافظه
  • بکاپ گیری از داده های برنامه ها در صورت روت بودن دستگاه
  • قابلیت به اشتراک گذاری فایل های APK
  • قابلیت بکاپ گیری از مخاطبین، SMS ها، تاریخچه تماس، بوکمارک ها و تقویم در کارت حافظه SD
  • توانایی انتخاب یک گفتگوی پیامکی خاص، برای بکاپ گیری
  • زمان بندی برای بکاپ گیری خودکار در اندروید
  • قابلیت اتصال به حساب گوگل و گوگل درایو برای بکاپ گیری در فضای ابری
  • نمایش آخرین زمان بکاپ گیری و تعداد آن ها

آموزش بکاپ گرفتن در اندروید با برنامه Super Backup

بکاپ گرفتن در اندروید با استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و همه چیز در همان ابتدای ورود به برنامه واضح می باشد. پس از ورود به برنامه ابتدا از طریق گزینه سه نقطه در بالای صفحه، به بخش تنظیمات یا Setting مراجعه کرده و محل ذخیره فایل های بکاپ را مشخص کنید. توصیه می شود حتما محل ذخیره فایل بکاپ را در کارت حافظه قرار دهید. در غیر اینصورت در صورت ریست فکتوری، فایل های بکاپ نیز از حافظه دستگاه پاک خواهد شد. پس از این که مسیر ذخیره سازی را مشخص نمودید، در قسمت Schedule Setting می توانید تنظیمات مربوط به زمانبندی خودکار بکاپ گیری را اعمال نمایید.

پس از اینکه تنظیمات دلخواه خود را به برنامه اعمال نمودید، حال به صفحه اصلی برگشته و روی یکی از گزینه های مربوط به بکاپ گیری کلیک نمایید. با انتخاب هر کدام از گزینه ها، لیستی برای شما به نمایش درخواهد آمد که برای بکاپ گرفتن در اندروید باید گزینه Backup را انتخاب کرده و برای بازگردانی فایل های بکاپ گرفته شده باید از گزینه Restore استفاده نمایید. همچنین با استفاده از گزینه View Backups قادر به دیدن تمامی فایل های بکاپی که تا الان گرفته اید، به همراه تاریخ آخرین بکاپ گرفته شده هستید. گزینه های Delete نیز برای پاک کردن بکاپ های گرفته شده تا الان هستند.

تصاویری از محیط برنامه Super Backup and Restore

تصاویری از محیط برنامه Super Backup and Restore

دانلود برنامه بکاپ گیری Super Backup در اندروید

علاقه مندان به استفاده از این برنامه و دانلود Super Backup and Restore می توانند از طریق لینک زیر اقدام به دانلود این برنامه نموده و طبق روش های گفته شده در بالا، اقدام به بکاپ گرفتن در اندروید نمایند. گفتنی است که این برنامه تاکنون 20 میلیون بار دانلود شده است و توانسته امتیاز بسیار خوب 4.4 را از کاربران گوگل دریافت کند. همچنین این برنامه به عنوان سریعترین برنامه بکاپ گرفتن در اندروید نیز محسوب می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی