چطور با سایت خودم کسب دارمد کنم؟

درامد اینترنی

چگونه از روشهای اینترنتی به درامد برسم

کلمات کلیدی

Settings

Unroot

حریم خصوصی

آپدیت اینستاگرام

دستگاه اندروید

Add Account

اکانت اینستاگرام

شبکه اجتماعی

حساب کاربری

پست‌های اینستاگرام

ثبت کامنت

بستن کامنت‌ها

نرم‌افزار و بازی‌های اندروید را چگونه روی رایانه اجرا کنیم

چه تفاوتی بین ADSL و VDSL وجود دارد

چه تفاوتی بین ماشین مجازی و سرور وجود دارد

چگونه هکرها بدون رمزعبور وارد شبکه اجتماعی ما می‌شوند

چگونه می‌توانیم از هک شدن حساب‌های آنلاین خود مطلع بشویم

چگونه می‌توانیم از شبکه

سرورها و نقاط پایانی کسب‌و‌کارمان در برابر هکرها محافظت کنیم؟

هفت اشتباه فاحش امنیتی که هر روز مرتکب می‌شویم

چه تفاوتی بین هاب اترنت

سویچ و روتر وجود دارد

چه تفاوتی بین پهنای باند و طیف وجود دارد

تفاوت بین دایرکتوری فعال و دامنه در چیست

چگونه امنیت کامپیوتر خود را بالا ببریم

چگونه جستجو و پاک نمودن اتوماتیک فولدرهای خالی را انجام دهیم

دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 را چگونه انجام دهیم

چطور در ویندوز 10 برای مصرف اینترنت حد و مرز مشخص کنیم

چطور تصویر پروفایل اینستاگرام را در گوشی و رایانه ذخیره کنیم

چگونه مصرف اینترنت توسط اینستاگرام را کاهش دهیم

  • ۰
  • ۰
مشخصات و امکانات گلکسی نوت 9 سامسونگ
 
اپل سال‌های سال آیفون هایی مشابه هم تولید کرد که تنها از لحاظ اندازه و سخت افزار با هم تفاوت داشتند؛ اما در فروش آن‌ها هیچ مشکلی نداشت و بسیار هم موفق بود. گویا سامسونگ هم در رده پرچم‌داران خود چنین سیاستی را پیش گرفته است و چند سالی است که چه در رده اس و چه رده نوت، گوشی‌های مشابهی تولید می‌کند.
مشخصات گلکسی نوت 9 سامسونگ لو رفت
حالا هم که نوبت گلکسی نوت 9 شده است، خبری از تغییرات بزرگ نسبت به گلکسی نوت 8 نیست.

گلکسی نوت 9 حدود 1 ماه دیگر معرفی خواهد شد؛ اما این فاصله زمانی به این معنا نیست که نتوانیم برخی از مشخصات آن را همین امروز بدانیم.

تراشه گلکسی نوت 9

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بنا به سنت هر ساله سامسونگ، پرچم‌دار این شرکت در بازارهای آمریکا و کره جنوبی با تراشه Snapdragon و در سایر بازارهای جهانی با تراشه Exynos عرضه خواهد شد و البته از آخرین نسخه آن‌ها یعنی اسنپدراگون 845 و سری جدید تراشه ساخت خود سامسونگ، یعنی اگزینوس 9810 استفاده می‌شود. استفاده از این تراشه‌ها تضمین می‌کند که گلکسی نوت 9 قرار است در بالای جداول مربوط به بنچمارک‌ها و سایر آزمون‌های فنی قرار بگیرد؛ اما مطابق معمول، احتمالا نتواند بهترین باشد. البته این مسئله در کاربری روزمره اصلا احساس نخواهد شد.

دوربین گلکسی نوت 9

همان طور که حدس می‌زدیم، دوربین گلکسی نوت 9 قرار نیست نسبت به گلکسی نوت 8 تغییر چندانی داشته باشد. تنها تفاوت احتمالی، تغییر در چند فناوری مربوط به سنسورها است که احتمالا تمرکزش بر روی بهبود کیفیت عکاسی در نور کم باشد.

باتری گلکسی نوت 9

خوشبختانه در بخش باتری قرار است شاهد یک پیشرفت چشمگیر باشیم. باتری گلکسی نوت 9 ظرفیتی معادل 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. کارشناسان معتقدند هرچند وزن گلکسی نوت 9 احتمالا افزایش ملموسی نسبت به گلکسی نوت 8 خواهد داشت، اما این افزایش وزن ارزش بهره گیری از این باتری قدرتمند را خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود گلکسی نوت 9 به کمک این باتری بتواند برای دو روز استفاده معمولی کفایت کند.

نمایشگر گلکسی نوت 9

نمایشگر گلکسی نوت 8 به قدری خوب بود که کسی نیاز به استفاده از یک نمایشگر بهتر را احساس نکند؛ با این وجود، سامسونگ مدعی است که عملکرد گلکسی نوت 9 در زیر نور مستقیم آفتاب نسبت به گلکسی نوت 8 بسیار بهتر خواهد بود.

حافظه گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 در بخش حافظه در چندین نسخه مختلف روانه بازار خواهد شد که کمترین آن‌ها در بخش رم دارای 6 و در بخش ذخیره‌سازی دارای 128 گیگابایت ظرفیت است. سایر نسخه‌های گلکسی نوت 9 هم از 8 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند.

قلم گلکسی نوت 9

با وجود این که قلم گلکسی نوت 8 هم از امکانات بسیاری برخوردار بود، فبلت گلکسی نوت 9 به قلمی هوشمندتر مجهز خواهد شد. این قلم موسوم به S Pen به بلوتوث مجهز است و توانایی باز کردن قفل دستگاه و قابلیت‌های بی‌شماری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گویا سامسونگ روند تحویل گلکسی نوت 8 به فروشگاه‌های خود را متوقف کرده است. این هم نشانه دیگری است برای این که بدانیم گلکسی نوت 9 و گلکسی نوت 8 قرار نیست تفاوت چندانی داشته باشند.

نظر شما درباره گلکسی نوت 9 چیست؟ با توجه به پیشرفت بازار به سمت استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و سیستم‌های تشخیص چهره پیشرفته، سامسونگ با این امکانات نسبتا قدیمی شانسی برای موفقیت دارد؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی